Na školení sa dozviete:
- ako viesť poradu tak, aby to bol pre všetkých efektívne strávený čas
- prečo je dôležitá príprava, plánovanie, stanovenie jasných cieľov a štruktúry porady
- aké sú úlohy moderátora/facilitátora porady
- odporúčané techniky a nástroje efektívnej porady (techniky práce so skupinovou dynamikou)
Školením vás bude sprevádzať Snežana Ďuricová:
Snežana pôsobí v spoločnosti Maxman Consultants ako konzultantka, account manažérka a lektorka. Predchádzajúce skúsenosti má z telekomunikačnej a IT sféry v rôznych pozíciách v oblasti ľudských zdrojov. Manažérske skúsenosti získala pôsobením na pozícii HR Manažér v Zurich Insurance a neskôr ako HR Partner v IBM Slovensko. Keď nepracuje, venuje sa rodine, prírode a knihám ?.
Prihlásenie/ potvrdenie záujmu:
Prihláste sa, prosím do 19. 11. 2019